De hostingprovider Neostrada BV een scam OF

 gewoon een onbetrouwbare webhosting provider?

Het onderstaande hebben ze al eerder gedaan en toen had ik mijn pakket al verlaagd naar het webhosting light pakket.

 

Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn factuur. Ik heb een light (het goedkoopste) pakket lopen bij jullie die vorig jaar euro 99,67 koste en nu in eens euro 206,74. Nu is mijn vraag, is dit een foutje? Zoja kunnen jullie dit aan passen?

De facturen heb ik meegestuurd.

Met vriendelijke groet,

Holger

Het bullshit andwoord van Neostrada BV
 
Beste Holger,
De kosten van energie, hardware en de inkoop van licenties/domeinnamen zijn sterk gestegen. Daarnaast hebben wij, door de hoge inflatie, onze personeelskosten harder zien toenemen dan voorgaande jaren. Om deze redenen verhogen we de tarieven van onze pakketten.
 
Heb je meer vragen over deze tariefswijziging
 
 

Op de onderstaande afbeelding staat wat ze vragen voor hun webhosting.

De afbeelding is een screenshot van hun website. Genomen op 12 mei 2023.

 

Hieronder een afbeelding van de werkelijke prijs voor hun webhosting light pakket.

 

Ik ben niet de enige, hieronder een aantal reacties die ik op het internet heb gevonden.

Neostrada is the most unethical and fraudulent web host with the absolute worse customers service in the Netherlands. ⚠️⬇️

As a freelancers I started using Neostrada 4 years (!!) ago and always been a loyal customer paying the same yearly amount of €47,18 (€8,99 for the domain and €30,00 for the webhosting plus taxes).
Last year the company decided to change their package and raise the price with MORE THEN 200%! They now started charging €155,93 (€8,99 for the domain and €119,88 for something called ‘premium business’ plus taxes)
With only a small email announcing this change and no clear difference a lot of people have been overwhelmed and shocked by this new price, as you can read it multiple reviews.
After receiving the invoice (which only comes over email) with the new pricing and trying to come up with a solution, the customer service did their absolute best to ignore the problem and not help. After 2 weeks I received a warning (over email) to pay and not even a week after an actual letter of a collection agency called Blue Finance B.V. got delivered to my home address. A company that happens to be in the same building as Neostrada. They added another €40,00 to the invoice and forced me to pay.
Try to avoid this company by all cost. They will try their best to scam as much money out of you as possible, without giving you anything in return.
 
 
 
Very good service. Tried many hosting companies and so far this is the best one I had tried. Only downside was a huge price increase on some test domains I had purchased last year. More than 1000% increase in price and did not feel I had been properly notified about it. Neostrada, please do something about that, I see here on review page that I am not the only person who is unhappy about this. But when I pointed this out they were helpful to cancel the domains and I did not have to pay.
 
 
 
Was happy with their service and support, until they started to triplicate the costs of their service once every 2 years. And now they offer, for 3 times the cost I paid just a month ago, even less options. And their response to my emails takes more than 3 days…..Stay away. Lots of better options for hosting out there.🤢
 
 
 
Chat is always offline and there is no phone support. Last time I had to wait for days to get a reply. Currently a clients website is offline and there is nobody available to support…
 
Worst communication ever. No chat, No Facebook Messenger, No phone number. I sent 4 e-mails in the past 2 months with 0 response. I got a bill that’s almost 4 times what it’s supposed to be. They did have time to contact a collection agency, but don’t have time to respond to my mails.
 
Not in increase there prices with 200%
 
 
 
Neostrada heeft mijn webhosting prijs eenzijdig verdriedubbeld. Ik heb laten weten dat ik mijn hosting bij hun bijgevolg per direct wil opzeggen en krijg hier al weken geen reactie op, enkel betalingsherinneringen. Geen live chat meer, geen telefoonnummer, geen reactie op mails.
 
Na jarenlang klant te zijn geweest heb ik besloten weg te gaan bij Neostrada. De prijs is met meer dan 300% omhoog gegaan in korte tijd, komend jaar zou de prijs wederom omhoog gaan en mijn pakket zelfs in specificaties afnemen, oftewel meer betalen voor nog minder. De support is ook niet meer wat het geweest is, vroeger was de support véél beter.
al met al raad ik Neostrada, binnenkort Versio, niet meer aan. Er zijn betere, goedkopere webhosters waar je terecht kunt.
 
 
 
Blijf hier alsjeblieft weg!
Ik ben al 9 jaar klant bij Neostrada en heb ze altijd aangeraden. Na de overname door TWS hebben ze de prijzen met 250% verhoogd en reageren ze niet meer op tickets. Het nu gevaarlijk hier je site te hosten want als je problemen hebt moet je dagen wachten op een reactie, als ze al reageren. Doodzonde. Ik ben op dit moment alles aan het verhuizen.
 
 
 
Sorry, dit kan totaal niet meer. Ik krijg geen AMPER gehoor op mijn support tickets om een domein uit quarantaine te halen. Wanneer ik om de week een antwoord ontvangt zijn mijn vragen nog niet eens beantwoord. De activatie van 1 domein is dan ook maar deels uitgevoerd waardoor ik opnieuw een mail moet sturen met dezelfde vragen en 3-4 dagen moet wachten… Dit is geen manier van werken, geen telefonisch contact niet meer en geen contact chat mogelijk sinds enige tijd. De prijzen zijn plots * 3 gegaan en de service is NIETS meer waard.
 
 
 
Dit is een greep uit de vele klachten die er zijn over Neostrada BV voor meer reacties kan je deze website bezoeken https://www.webhosters.nl/hosting-bedrijven/neostrada/#comment-42638
 

Conclusie

Ga niet met Neostrada BV in zee.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee…

 
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x